Hos Alex Andersen er vi kendt for vores velsmurte logistikmaskine og ekspertise, når det gælder håndtering af blomster, men vi klarer med lige så stor effektivitet større emner som f.eks. møbler eller temperaturfølsomme fødevarer.
Uanset om det handler om delikat blomstertransport, større emner eller temperaturfølsomme fødevarer, har vi den rette løsning til dine behov.
Ekspertise og know-how er afgørende
Med mere end 60 års erfaring i blomstertransport, er vi stolte af vores position som førende specialister. Vi flytter årligt omkring 3 millioner blomstercontainere, med specialdesignede trailere, som er udviklet til at sikre den rette temperatur, luftfugtighed og zonestyring.
Vores know-how og dedikerede medarbejdere sikrer, at blomster leveres i perfekt stand, hver gang – uanset om det er en orkidé eller en julestjerne.
Vi håndterer også fødevarer, der kræver præcis temperaturstyring, som frugt, grøntsager eller andre varer med specifikke kølekrav. Med specialtrailere, der kan justere temperatur fra -25 til +15 grader, garanterer vi sikker transport af selv de mest temperaturfølsomme varer.
For virksomheder, der har behov for at transportere større varer som møbler eller byggematerialer, leverer vi skalerbare løsninger.
Vi sikrer, at alle varer bliver håndteret med omhu og ankommer til tiden – uanset størrelsen eller kompleksiteten.
Vi kan f.eks. hjælpe med:
- Added value og forædling
- Emballagestyring
- Sortering, farveorden og mix
- Labelling og displays
- Containertømning og ompakning
- Øget kapacitet ved sæsonudsving
Hos Alex Andersen får I glæde af personlig service, stor ekspertise og dybdegående branchekendskab. Som jeres logistikpartner arbejder vi ikke kun med transport, men fokuserer på at optimere jeres processer og sikre effektive løsninger.
Fordi vi ved, at tid er afgørende, stræber vi altid at levere til tiden – og uanset om der er tale om mindre, daglige leverancer eller større sæsonudsving, tilpasser vi os jeres behov med fleksibilitet og præcision.
Fuld gennemsigtighed gennem vores systemer
Vores avancerede systemer sikrer fuld gennemsigtighed. Alle forsendelser kan spores digitalt gennem vores booking- og EDI-platforme (Electronic Data Interchange).
Vi videreudvikler løbende på vores IT-løsninger for at imødekomme nutidens og fremtidens logistikudfordringer.
Webbooking
Som kunde har du adgang til vores webbooking med et personligt login, hvor du nemt kan booke transporter. Derudover kan du følge dine ordrer fra oprettelse til levering, så du altid har fuldt overblik over dine forsendelser.
Flådestyring
Med vores flådestyringssystem har vi altid fuldt overblik over vores køretøjer. Disponenterne kan til enhver tid se, hvor bilerne befinder sig, og vi kan dermed hurtigt informere vores kunder om transportens status.
Chauffør-app
Med vores egen chauffør-app, registrerer vores chauffører gods og emballage, samt udsteder elektroniske kvitteringer, direkte hos kunden. Gennem app'en kan chaufførerne også modtage opdateringer direkte fra disponenterne. Det gør, at vi altid kan sende evt. ændringer eller tilføjelser ud til chaufførerne, også selvom de har startet deres tur, og dermed imødekomme vores kunders ønsker, hurtigt og effektivt.
Kontakt os for en skræddersyet logistikløsning
Hos Alex Andersen tror vi på, at en stærk logistikpartner kan være nøglen til din virksomheds succes.
Kontakt Jan på tlf. +45 63 16 05 18 for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig med at optimere dine logistikbehov – så du kan fokusere på det, du er bedst til.
Har du spørgsmål eller søger yderligere information om vores løsninger, så kan du også sende en mail til
info@alex-andersen.dk
Søger du et tilbud, kan du henvende dig på mail til sales@alex-andersen.dk